است هر انتخاب برای استروئید مقاوم در برابر بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

است هر انتخاب برای استروئید مقاوم در برابر بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک وجود دارد

سندرم نفروتیک یکی از بیماری های کلیوی شایع در کودکان است. در اغلب موارد، شرایط بیمار می تواند از طریق مصرف استروئید و یا عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی کاهش، در حالی که حدود 10 تا 20 درصد از کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک به پاسخ به استروئید شکست. بنابراین ما باید برای این نوع از بیمار توجه به شرایط خود آنها متفاوت اعمال می شود.
علل ریشه ای به سندرم نفروتیک چیست؟
به طور کلی، کمپلکسهای ایمنی از بدن از طریق گردش خون تخلیه خواهند شد. هنگامی که سیستم ایمنی بدن مختل شود، کمپلکسهای ایمنی در خون واریز خواهد شد و باعث برخی از اختلالات سیستم ایمنی. به عنوان یک گروه از علائم بالینی، سندرم نفروتیک به راحتی رخ می دهد که بسیاری از کمپلکسهای ایمنی ساخت تا در کلیه.
نوتروفیل های تک هسته ای ماکروفاژ ها، ائوزینوفیل، پلاکت و متوسط ​​التهابی را نیز به آسیب به عملکرد مانع گلومرولی شود. در نتیجه، از دست دادن سنگین از پروتئین است که علامت اصلی سندرم نفروتیک رخ خواهد داد.
آیا انتخاب دیگری برای بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک مقاوم به استروئید وجود دارد؟
برای این سوال، پاسخ مثبت است!
از آنجا که به سندرم نفروتیک است واکنش سیستم دفاعی بدن و آسیب دیده تابع مانع گلومرولی ایجاد می شود، هدف نهایی از درمان است برای جلوگیری از واکنش سیستم دفاعی بدن و آسیب دیده را ترمیم عملکرد کلیه است. استروئیدها معمولا استفاده می شود برای جلوگیری از واکنش سیستم دفاعی بدن و جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه، اما آنها می توانید کاری انجام برای تعمیر عملکرد کلیه های آسیب دیده. بنابراین، استروئیدها نمی تواند کمک کند درمان سندرم نفروتیک در برخی موارد.
سلول های بنیادی، همراه با داروهای گیاهی و تکنولوژی تصفیه خون، نه تنها می تواند کمک به جلوگیری واکنش سیستم دفاعی بدن، اما همچنین می تواند عملکرد کلیه های آسیب دیده تعمیر. از طریق افزایش توانایی خود درمانی و تنظیم سیستم ایمنی بدن، وضعیت بیمار خواهد شد تا حد زیادی پرداخت.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان بیمار مقاوم در برابر steriod و یا می خواهید برای درمان سندرم نفروتیک خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: